צילומי תדמית

נכון, אפשר לשים את התמונה ממסיבת החנוכה עם בת הזקונים בדף העסקי ואולי דווקא את הטיול מהחצבני? יצאה לכם שם אחלה תמונה והמפל ברקע…
אבל רגע. אם הייתה לכם חנות, זה מה שהייתם שמים בחלון הראווה שלה? מה החזון והערכים שהייתם משדרים אז? זה באמת מה שאתם רוצים לשדר ללקוח הפוטנציאלי שנוחת אצלכם לביקור? אלו בדיוק השאלות שצריכות להנחות אתכם כשאתם מתארגנים לצילומי תדמית.
כשלקוח מגיע אלינו לאתר או לעמוד הפייסבוק, הוא רוצה להרגיש שהשקענו, שאנחנו רציניים והוא גם "מרגיש" אותנו. לא סתם יש קודי לבוש או הופעה בעולם, הם מיועדים לשדר משהו ואם נרצה או לא- זה עושה את העבודה.
כשאתם בוחרים מה להביא אתכם לצילומי התדמית זכרו להביא בגדים ופריטים ייחודיים לכם ולעסק שלכם, משהו שישקף אתכם, שאיתו תרגישו בנוח ויעביר ללקוחות הפוטנציאליים מי אתם באמת. ככל שהפריטים יהיו אישיים יותר כך תיווצר חוויה נעימה ונינוחה יותר וגם תמונות אישיות יותר עם מסרים מדויקים יותר.
בנוסף, צילום עם פלאש מייצר הברקות בעור הפנים שהפוטושופ עדיין לא למד לתקן.
מומלץ מאוד להשקיע באיפור מקצועי לצילומים, ככה שההברקה היחידה תהיה הרעיון שלכם איך להצטלם ופחות של עור הפנים (המינימום הנדרש- מייק-אפ ופודרה).
מצד שני, צריך גם להיזהר ולא לקחת את האיפור רחוק מידי, הרעיון הוא שיזהו אתכם ברחוב (;
אפשרות נוספת וחשובה לא פחות היא בנק תמונות לעסק שלכם – לאתר או לשימוש חופשי בכל מדיה בה אתם משווקים, תוכלו להשתמש בבנק תמונות שכולו אתם ושלכם. איך זה עובד? כשמצטלמים לבנק תמונות כזה עושים רגע חושבים לפני יחד עם הצלמ\ת שלכם וחושבים על לוקיישנים טובים לצילום, אביזרים שחשוב שיהיו לנו ואפילו העמדות מיוחדות לשימושים עתידיים כמו הבעות פנים שיביעו את מטרת התמונה טוב יותר. (פרצוף מבוהל יהיה נהדר לפוסט "עוד לא נרשמת?" למשל) .
ומה קורה אם אתם עובדים בחברה וצריכים צילומי תדמית? אין צורך בהכנות מיוחדות – אני מגיעה אליכם, מצלמת בסביבה הטבעית שלכם, מטיילת בין המשרדים ויוצרת יחד אתכם תמונות שמדברות בשפה והאפיון הארגוני שלכם.

אודות המחבר

השארת תגובה