בוק בת מצווה

בוק בת מצווה
מאיפה מתחילים?!

אחרי שקיבלתם המלצות על כמה צלמים (2-3 מקסימום, אחרת רק תתבלבלו), כדאי להיכנס להתרשם מהאתר/ העמוד העסקי של כל אחד.

התחברתם למישהו במיוחד? מעולה! בקשו ממנו לראות בוק בת מצווה שלם, בדקו שיש אחידות ברמת התמונות והן מגוונות מספיק בשביל לספר את הסיפור של הילדה.

 

בחרו צלם (גם) לפי הבטן!

הקשיבו, שאלו שאלות, בדקו עד כמה יש כימיה. גם עם ילדת הבת מצווש. אם היא לא תרגיש בנוח עם מי שילווה אותה ביום הזה, ככה יראו התמונות…

בנימה אישית, אני מחזקת בחירה בצלמת לבוק בת מצווה. מעבר לזה שזה עשוי להרגיש נוח יותר לבתכם המתבגרת, בעיני זו גם הזדמנות שקטה להראות לילדה שאישה יכולה לעבוד בכל מקצוע, גם כזה שפעם היה נחשב גברי.

 

פרטים רבותיי, פרטים…

וודאו שקיבלתם את כל הפרטים ושהכל כתוב בחוזה: שעות, תאריך ומקום הצילומים, מחיר (ומה בדיוק כלול בו), תנאי התשלום, מספר תמונות ולו”ז לקבלתן.

רכשתם גם אלבום דיגיטלי? וודאו את גודלו, מספר הדפים, מי בוחר תמונות ומעצב את האלבום, האם ניתן לבקש תיקונים לעיצוב (וכמה פעמים) ולבסוף, איך מקבלים את האלבום המודפס. שימו לב לשריין את הצילומים מספיק זמן מראש כדי לוודא שהאלבום יגיע בזמן לאירוע.

 

מה הכי חשוב להביא לצילומים?

פריטים שמאפיינים את כלת השמחה (:

פריטים אישיים יוצרים חוויה נעימה ונינוחה וכמובן- תמונות אישיות יותר. היא מנגנת בגיטרה? תביאו אותה. היא רקדנית? זה הזמן לשלוף את בגדי הריקוד.

גם פריטים עונתיים נותנים טוויסט ואווירה לתמונות- צעיפים, מטריה יפה בחורף או כובעים ושמלות קלילות לצילום ביום קיצי.

תמיד כדאי להביא גם בגד אחד חלק, ללא הדפסים, תחרות, טקסטים או תמונות.

וחוץ מכל זה, מומלץ להביא סדין אחד גדול, שיעזור בהחלפת הבגדים בפרטיות (וגם לשאול את הצלם מה הוא מביא, אולי זה יחסוך לכם חלק מהציוד (:).

 

בצילום בוק בת מצווה בטבע עוברים ברגל מנקודה לנקודה. שימו לב לארוז את הפריטים שבחרתם להביא, כך שלא יכבידו ולא יבזבזו זמן צילום. מומלץ להביא מלווה לצילומים (מקסימום 2), לעזרה עם הציוד (וגם להחלפת הבגדים..).

 

שיהיה המון מזל טוב!

למחירון בוק בת מצווה – לחצו עלי..

השארת תגובה