צילומי בוק בר מצווה

בוק בר מצווה

לפני כמה שנים זה לא היה כל כך נפוץ ו”בוק” אפיין בעיקר את חגיגות בת המצווש הידועות. אבל היום יש לא מעט פשיניסטיים צעירים שגם הם אוהבים להתפנק ולהשוויץ בצילומים שהתמקדו רק בהם. דוגמנים ליום אחד (:

הנה כמה המלצות שלי ליום צילומי בוק כיפי לחתן בר המצווה:

לפני שאתם קובעים סופית עם צלם, הכנסו ושוטטו קצת בין התמונות באתר האינטרנט/ בעמוד הפייסבוק שלו. תנו גם לבנכם להתרשם ולבדוק אם לסוג כזה של צילומים ציפה או שחלם על משהו אחר לגמרי. זכרו שבסופו של דבר, מעבר למקצועיות שחשוב שהצלם יפגין, המזכרת שתשאר לבנכם מהיום הזה משמעותית בשבילו ולכן חשוב לדעת שהוא מתחבר לסגנון.

מצאתם את האחד? חכו רגע לפני שאתם לוחצים ידיים. חשוב לבדוק את הכימיה גם בין הנער לבינו. חשוב שירגיש בנוח ויגיע בכיף לצילומים. תנו להם לדבר מעט בטלפון או בררו אם נהוג להגיע לפגישת היכרות. אם הגברבר ביישן במיוחד, זה יכול לעזור לו להיפתח ולהגיע כבר יותר מוכן.

אחרי שכבר החלטתם שמבחינת התמונות והכימיה הכל עובד- אל תשכחו לבקש את כל הפרטים בנוגע לצילומים. הכל טוב ויפה, אבל בסופו של דבר אתם רוכשים פה מוצר ושירות וחשוב שתדעו בדיוק מה תקבלו ומה המחויבות של כל צד.
מה כדאי לבדוק? שעות הצילומים, תאריך ומקום הצילומים, מחיר (ומה בדיוק כלול בו), תנאי התשלום, מספר תמונות ולו”ז לקבלתן.

רכשתם גם אלבום דיגיטלי? וודאו את גודלו, מספר הדפים, מי בוחר תמונות ומעצב את האלבום, האם ניתן לבקש תיקונים לעיצוב (וכמה פעמים) ולבסוף, איך מקבלים את האלבום המודפס.
אל תשכחו לשריין את הצילומים מספיק זמן מראש כדי לוודא שהאלבום יגיע בזמן לאירוע.

ומה להביא לצילומים?
הכי חשוב- פריטים שמאפיינים את חתן השמחה.
פריטים אישיים יגרמו לו להרגיש יותר “מחובר” ונינוח בזמן הצילומים והתוצרים יהיו אישיים ומייצגים אותו ולא איזה טרנד חולף (גם כאלה אפשר לשלב בשמחה כמובן).

התחושה שלי היא שתמיד קל להם יותר גם להיפתח לחוויה ואליי כשבאו עם האופניים האהובים מהבית או עם האוזניות המגניבות שבדיוק קיבלו מהחבר הכי טוב שחזר מחו”ל. בואו נודה, זה גם בהכי כיף קצת להשוויץ במי שאנחנו ומה שאנחנו אוהבים לעשות.
מעבר לזה- כל פריט שהוא אוהב: כובע מצחייה שיש לכל החבר’ה, מעיל קולג’ אהוב במיוחד או כל פריט שייתן טוויסט ואווירה לתמונות. תמיד כדאי להביא גם בגד אחד חלק, ללא הדפסים, תחרות, טקסטים או תמונות.
וחוץ מכל זה? גם סדין אחד גדול, שיעזור בהחלפת הבגדים בפרטיות.

אם קבענו להיפגש בטבע, אל תשכחו שנצטרך ללכת לטייל קצת. אריזה נוחה של הפריטים לא תבזבז זמן ולא תכביד עליכם.

השארת תגובה